تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع وطن سرباز فرشاد رمزی شامگاه دوشنبه با حضور خانواده شهید و‌ اقشار مختلف مردم در معراج‌الشهدای قزوین برگزار شد.

تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر

لازم به ذکر است آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با حضور در معراج الشهدا با خانواده سرباز بسیجی شهید فرشاد رمزی دیدار کرد.

سرباز فرشاد رمزی متولد بیستم آبان ماه 76 پایه خدمتی اسفند 94 ساکن استان قزوین از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به سبب شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر

گفتنی‌ است مراسم تشییع این شهید والامقام امروز سه‌شنبه از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار و پیکر مطهر این شهید از مقابل امام زاده اسماعیل تشییع و در مزار شهدا به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر


فرشاد رمزی سرباز اهل قزوین بامداد یکشنبه یازدهم تیر در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در هنگ مرزی پیرانشهر به شهادت رسید.

 تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر

انتهای پیام/پ

درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در هنگ مرزی پیرانشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..