تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی که در هواپیماهای خارجی به نمایش در می آید!

بازخوردی خوب از نمایش فیلم «متولد 65»مجید توکلی کارگردان سینما با اشاره به طرحی مثبت در خصوص اکران فیلم سینمایی «متولد65» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خانم نوبخت مسئول پخش بین‌الملل فیلم «متولد 65» با دفاتر هواپیمایی پروازهای قطر، امارات و ترکیه قرارداد بسته و هم اکنون این فیلم در این پروازها نمایش داده می‌شود.

وی افزود: خوشبخانه تا به حال بازخوردهای خوبی داشته و اساسا اکران فیلم در پروازها به خصوص آنهایی که به سیستم نمایش مجهز هستند اتفاق مثبتی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: بازخوردهای اینگونه اکران‌ها مانند اکران سینما است و جزو نمایش‌های مهم قلمداد می‌شود، امیدوارم برای بقیه فیلم‌ها هم رخ دهد.

در خلاصه «متولد 65» آمده: وقتی شوخی شوخی یک بازی راه می‌اندازی، باید تا تهش بری.

این فیلم داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو‌به‌رو می‌شوند...

بازیگران: هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی.

انتهای پیام/

                                                             نمایش فیلم «متولد 65» در پروازهای بین‌المللی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی که در هواپیماهای خارجی به نمایش در می آید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..