تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار سلیمانی :چرا برخی جامعه را از متدینین می‌ترسانند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه برای آحاد ملت ایران، ثروتی گرانقدرتر از ثروت رهبری وجود ندارد و با هیچ ثروتی قابل مقایسه نیست، گفت: در کشور نباید کلامی بر خلاف سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گفته شود و اگر هم گفته شود و اعتراضی صورت نگیرد در گناه آن سهیم هستیم.

سردار سلیمانی :سپاه را تضعیف نکنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه:برای آحاد ملت ایران، ثروتی گرانقدرتر از ثروت رهبری وجود ندارد و با هیچ ثروتی قابل مقایسه نیست.
در کشور نباید کلامی بر خلاف سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گفته شود و اگر هم گفته شود و اعتراضی صورت نگیرد در گناه آن سهیم هستیم.
عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران پس از به وجود آمدن داعش و در پایان داعش دهها برابر شده است.
امروز فرماندهان ارتش ما مانند یک روحانی در نمازهای جماعت به آنها اقتدا می شود و این یک تحول و همان چیزی است که در جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی شد.
نباید مردم را نسبت به دین بدبین و جامعه را از متدینین ترساند، چرا که راندن مردم از دین باعث می شود آمار طلاق بالا برود و مفاسد اجتماعی با کمرنگ شدن ارزشها رشد پیدا کند.
سپاه را با من که عیب دارم مقایسه نکنید، من را هدف قرار دهید، نه سپاه را، اگر سپاه نبود کشور نبود و این حرف همه روزها است.
نباید کسی سپاه را تضعیف و مورد حمله های گوناگون قراردهد، نباید تداعی حرف های دوره های گذشته را کرد، زیرا امروز سینه سپاه برای ایثار در راه کشور و مردم سپر است.
من صحنه های زیادی از  موشک باران ها از جمله موشک های آمریکایی را دیده ام، اما  حرکت سپاه به معنای حقیقی "وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَی" بود.
اگر کسی پایش را از گلیمش درازتر کند جمهوری اسلامی برخورد سختی خواهد کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار سلیمانی :چرا برخی جامعه را از متدینین می‌ترسانند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..