تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج یک پسر با دختر انیمیشنی و مجازی! عکس

ازدواج جوان ژاپنی با دختر انیمیشنی و مجازی, سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

ازدواج یک جوان ژاپنی با عروس مجازی

یک جوان ژاپنی با یک شخصیت مجازی که وجود خارجی ندارد ازدواج کرده و سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

ویدئوی مراسم ازدواج این مرد جوان ژاپنی با یک دختر از دنیای مجازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

نکته جالب اینجاست که تا پیش از این ازدواج با حیوانات، پیتزا، افراد مرده و حتی اتومبیل نیز به ثبت رسیده بود ولی ازدواج با آنچه وجود ندارد حرکت جدیدی است که این جوان ژاپنی با انجام آن بسیاری از کاربران را حیرت زده کرده است.

مراسم ازدواج با عروس مجازی

مراسم ازدواج با عروس مجازی

در توضیحات این ویدئو گفته می‌شود که این مراسم ازدواج در توکیو بوده و داماد در حال قسم خوردن برای آغاز یک زندگی مشترک با نامزد خود در دنیای مجازی است.

به گزارش اسپوتنیک، این مراسم از طریق عینک واقعیت مجازی که داماد به چشمان خود زده بود صورت گرفت. گزارش‌ها حاکیست اخیرا شمار بیشتری از مردان جوان در این کشور به ازدواج با شخصیت‌های مجازی تمایل پیدا کرده‌اند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج یک پسر با دختر انیمیشنی و مجازی! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..