تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپیسم ایران صدای رسانه‌های غربی را درآورد + تصاویر

ترامپیسم ایران صدای رسانه‌های غربی را درآورد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه ترامپیسم تهران، مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت. نمایشگاهی، متشکل از آثار 40 هنرمند ملی و بین المللی که در مسابقات بین‌المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم برگزیده شدند.

هنرمندان با آثاری متفاوت، مفاهیم مورد نظر را به خوبی نشان دادند، آثار ارائه شده نشان دهنده موضع جنگ‌طلبانه، کاسب‌کارانه، نژادپرستانه و غیر انسانی دونالد ترامپ است که مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته،  دوره‌ای به نام ترامپیسم که حالا دیگر در کنار واژه‌های دیگری چون نازیسم، فاشیست و... به خوبی شناخته شده و زاده سیاست‌های سرمایه‌ داران آمریکایی بود.

رسانه‌های خارجی با انعکاس خبر نمایشگاه، نگاهی متفاوت به برپایی چنین نمایشگاهی در ایران داشتند.

خبرگزاری هیل: ایران ترامپ را با نمایشگاه ترامپیسم مسخره کرد.

خبرگزاری آسوشیتد پرس : این نمایشگاه از سوی سازمان دهندگان نمایشگاه هولوکاست ترتیب داده شده، هادی اسدی برنده نخست نمایشگاه جایزه 1400 دلاری را دریافت کرد، او ترامپ را در حال خودنمایی با ژاکت دلاری نشان داده است.

ایندپندنت: این نمایشگاه، با بیش از 1600 اثر از کارتونیست‌های 1400 کشور برگزار شد، 4 هنرمند آمریکایی نیز برای نمایشگاه اثر ارسال کرده بودند.

ترامپ زیر دست کاریکاتوریست‌ها رفت +

ترامپ زیر دست کاریکاتوریست‌ها رفت +

انتهای پیام/

نمایشگاه ایرانی که آوازه آن به گوش رسانه‌های غربی رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپیسم ایران صدای رسانه‌های غربی را درآورد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..