تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدری که بدست کودکش از پای در آمد + فیلم

پدری که بدست کودکش از پای در آمد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایبندی به رسوم و سنت ها خوب است اما نه در همه موارد ! به جا نیاوردن برخی از رسومات بهتر از اجرای آنها بوده چرا که ممکن است در مراسمی که این رسوم در آنجا انجام می شود، حادثه ای ناگوار را رقم بزند و یک خاطره تلخ برای مهمانان به جا بگذارد.

در فیلم زیر مشاهده می کنید وقتی پدری کلت خود را در دست کودک خردسال اش قرار می دهد لذا کودکی که به خیال خود فکر می کرد این اسلحه اسباب بازی است به پدر خود شلیک می کند،

گفتنی است؛ این اتفاق در یکی از کشور های عربی رخ داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدری که بدست کودکش از پای در آمد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..