تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هایلایت ۲۹۹: از معرفی نخستین آسانسور بدون کابل دنیا تا خودروی خورشیدی لایت‌ یر وان

استارتاپ لایت یر اخیرا از ساخت یک سدان خورشیدی عجیب با قابلیت حرکت تا ۲۰ هزار کیلومتر بدون اتصال به شارژر خبر داده است. 

هایلایت از شنبه تا پنج‌شنبه، در زومیت منتشر می‌شود. برای دسترسی به ویدیوهای بیشتر از این بخش، به بخش هایلایت در زومیت، زیرشاخه‌ی ویدیو مراجعه کنید. 

در هایلایت امروز به معرفی نخستین آسانسور بدون کابل دنیا، طرح انقلابی استارتاپ هلندی لایت یر برای تولید خودروی خورشیدی، قرارگیری سامسونگ در جایگاه بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی صفحه‌نمایش در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷، تفاهم‌نامه‌ی همراه اول و نوکیا برای پیاده‌سازی و توسعه 5G در ایران و همچنین جاسوسی CIA از رایانه‌های لینوکسی با ابزار OutlawCountry می‌پردازیم. با ما همراه باشید و هایلایت دویست و نود و نهم را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب

در هایلایت امروز اپلیکیشن Stamp Music Importer را معرفی کردیم که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن Stamp Music Importer

پلی‌استور اپ‌استور

نظر شما در مورد هایلایت دویست و نود و نهم چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هایلایت ۲۹۹: از معرفی نخستین آسانسور بدون کابل دنیا تا خودروی خورشیدی لایت‌ یر وان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..