تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل های 2017 آیفون به شارژر 5 وات مجهز خواهند بود

مدل های 2017 آیفون به شارژر 5 وات مجهز خواهند بود

هفته گذشته شایعات جالبی به گوش خورد که ادعا می کرد احتمالا اپل یک شارژر دیواریUSB-C  ده وات را با آیفون 8 همراه خواهد کرد. این شایعه به نظر با آنچه پیشتر در خصوص آیفون جدید شنیده شده بود و از تجهیز آن به فناوری شارژ سریعتر حکایت می کرد همخوانی داشت. اما حالا به لطف گزارش جدیدی که توسط مینگ چی کو تحلیلگر معروف KGI Securities منتشر شده وجود چنین شارژری رد شده است. با تک شات همراه باشید.


کو در این گزارش می گوید که اپل آیفون های 2017 خود را با شارژر 5 وات همراه خواهد کرد. این همان ترکیبی است که اپل تا کنون ارایه داده و بنابراین تغییری در این زمینه در محصول امسال اپل دیده نخواهد شد. اما کو همچنین اظهار می کند که او احتمال می دهد آیفون 8 از یک IC انتقال انرژی یو اس بی نوع C برخوردار باشد که بازده شارژ بیشتری را فراهم می آورد. البته این تنها تفاوت گوشی های امسال خواهد بود و اسمارت فون های امسال اپل همچنان با کابل های USB-A به لایتنینگ عرضه می شوند. اما کاربران مک بوک پرو در صورت نیاز می توانند کابل های تبدیل USB-C به لایتنینگ را تهیه و استفاده کنند.


علاوه بر این، کو همچنین می گوید که شارژ وایرلس برای آیفون بطور مجزا به فروش می رسد و همراه با آن عرضه نمی شود. کو معتقد است فناوری شارژ بیسیم باعث خواهد شد تمامی مدل های آیفون امسال از بدنه ای شیشه ای با چارچوب فلزی برخوردار باشند. فناوری شارژ بیسیم مورد استفاده در آیفون احتمالا از نوع Qi خواهد بود.


این خود بدین معنی است که شارژ بیسیم آیفون از نوع شارژ القایی خواهد بود و از شارژ بیسیم "واقعی" برخوردار نمی باشد. البته بهتر است به این گزارش به دیده تردید بنگرید و تا زمان رونمایی از آیفون های امسال منتظر بمانید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل های 2017 آیفون به شارژر 5 وات مجهز خواهند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..