تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آمار معتادین هزینه بر شده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدسلیم کریمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان صبح امروز در همایش گفتمان‌سازی و صیانت از خانواده و تجلیل از فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر در سالن شهید بهشتی سقز،گفت: 20 هزار نفر در استان کردستان به مصرف انواع مواد مخدر اعتیاد دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان افزود: در موفق‌ترین حالت، پلیس فقط می‌تواند 20 درصد در مبارزه با سوادگران و فروشندگان مواد مخدر سنتی و 3 تا 7 درصد صنعتی و رونگردان‌ها موفق باشد.

 کریمی بیان کرد: سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان در ایران صرف مبارزه با مواد مخدر می‌شود که این رقم بسیار بالایی است.

 فریبرز اولیایی ادامه داد: برگزاری این گونه همایش‌ها می‌تواند در آگاهی‌دادن به خانواده‌ها برای مواظبت از فرزندانشان در برابر اعتیاد به مواد مخدر بسیار حائز اهمیت باشد.

 وی همچنین از مردم خواست، با توجه به اینکه اعتیاد همواره در کمین فرزندان آنها و یا حتی هر کس دیگری است، نسبت به این بلای خانمانسوز هوشیار و محتاطانه عمل کنند.

 ماموستا سیدحسین حسینی امام جمعه سقز هم گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمن برای بی‌انگیزه‌کردن جوانان، برای دفاع از میهن، معتاد کردن آنان است.

 به گفته وی، یکی دیگر از راه‌های مبارزه با مواد مخدر توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام است که باید در سرلوحه کارهای خانواده‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ م ح

یکی از راه های نفوذ دشمن معتاد کردن جوانان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آمار معتادین هزینه بر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..