تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت‌های جهانی پشت قضیه مافیای مواد مخدر هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروزدر دیدار با اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: بحث مواد مخدر هم یک آسیب جهانی وهم مربوط به همه جوامع است.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: به مسائل این چنینی باید نگاه جهانی داشت چرا که مواد مخدر و اعتیاد از بعد اقتصادی و سیاسی مورد سوء استفاده قدرت‌ها قرار گرفته است.

 حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه پشت قضیه مافیای مواد مخدر قدرت‌های جهانی هستند، گفت: این موضوع کار کشورهایی را که به صورت جدی پای کار مبارزه با مواد مخدر هستند دشوارتر می‌کند.

 به گفته وی،در گذشته به دلیل اینکه مواد مخدر سنتی استفاده می‌شد کنترل آن آسان‌تر بود اما امروزه استفاده از مواد مخدر صنعتی کنترل را با مشکل مواجه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید در بحث کاهش آمار معتادین باید در استان برنامه هدفمند تعریف شود و با شدت بخشی به کار و اتخاذ راه چاره اتخاذ کنیم تا آمار از 21 هزار معتاد امروز به 18 هزار برسد.

حسینی‌شاهرودی افزود: بحث استفاده از مواد مخدر باید به عنوان یک منکر در جامعه تبیین شود، تا همگان به عنوان یک منکر به آن نگاه کنند.

 انتهای پیام/ م ح

کنترل مواد مخدر در گذشته آسان تر بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت‌های جهانی پشت قضیه مافیای مواد مخدر هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..