تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ بوستان شهر قم پاکسازی شد + تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی دادسرا عمومی وانقلاب قم شب گذشته 7 بوستان دیگر شهر از هنجارشکنان پاکسازی گشت.

۷ بوستان شهر قم پاکسازی شد + تصاویر

در پی دستور دادستان محترم قم مبنی بر پاکسازی بوستان های سطح شهر و ایجاد فضای مناسب تر از قبل برای خانواده های مومن و انقلابی قم ، تیم گشت ویژه دادستانی شب گذشته با همکاری عوامل سپاه و بسیج و نیروی انتظامی از ساعت 11:15 مرحله دوم این طرح را آغاز و تا ساعت 3:15 .7 بوستان دیگر شهر را لوث وجود هنجارشکنان پاکسازی نمودند که از جمله آن بوستان ها می توان به بوستان نبوت فاز 1و2 بوستان ناصر دیوان و ... اشاره کرد .

۷ بوستان شهر قم پاکسازی شد + تصاویر

همچنین جهت تداوم امنیت حاصل شده در بوستان های پاکسازی شده در مرحله اول ، تعدادی از آن بوستان ها را از جمله بوستان انار و صبا تحت پوشش خود قرار دادند.

۷ بوستان شهر قم پاکسازی شد + تصاویر

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ بوستان شهر قم پاکسازی شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..