تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود پیکر ششمین شهید مدافع حرم اردبیلی به این شهر/ مراسم تشییع ساعت 10 صبح فردا

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1396/04/13 شناسه خبر: 1141430

پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی سیفی بلاغی" تا دقایقی دیگر در میان استقبال باشکوه مردم ولایی اردبیل وارد فرودگاه اردبیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، امروز بار دیگر با ورود پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم، عطر شهادت در شهر حسینی اردبیل می‌پیچد تا لحظات فراق به سر آید و "علی"  فرزند برومند و پر افتخار این دیار  که در دفاع از حرم بی بی زینب(س)  شربت شهادت نوشیده، روی دوش مردم حسینی اردبیل تشییع شود.

شهید"علی سیفی بلاغی" متولد 1370 و از کارکنان سپاه حفاظت فرودگاه اردبیل بود که در ماه رمضان و مصادف با 16 خرداد با زبان روزه در شهر حماء سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید مدافع حرم ساعت 12 ظهر امروز وارد فرودگاه اردبیل می شود و پس از انجام مراسم استقبال و برنامه یادبود در حسینیه فرودگاه اردبیل، پیکر این شهید به بهشت زهرا منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع  شهید بزرگوار "علی سیفی بلاغی" در روز چهارشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح  و از مقابل مصلی این شهر انجام می‌شود و پیکر مطهر این شهید در بهشت فاطمه اردبیل آرام می‌گیرد.

شام غریبان شهید مدافع حرم "علی سیفی بلاغی" روز چهارشنبه در مسجد ولیعصر واقع در میدان جهاد اردبیل و مراسم سوم این شهید روز پنج شنبه این هفته برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود پیکر ششمین شهید مدافع حرم اردبیلی به این شهر/ مراسم تشییع ساعت 10 صبح فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..