تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناگاه‌های آلوده مازندران با پرچم زرد رنگ مشخص می‌شوند

ساعت: 10:28 منتشر شده در مورخ: 1396/04/13 شناسه خبر: 1141269

از پنج‌شنبه این هفته شناگاه‌های آلوده مازندران با رنگ زرد مشخص می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، چند سالی است که آلودگی پساب‌های صنعتی و خانگی از طریق رودخانه‌ها به دریا می‌ریزد.


مردم عادی علاقمند به شنا در سواحل اطلاعی از وضعیت شناگاه‌ها نداشته و با وجود مشاهده برخی آلودگی‌ها با چشم در ارتباط با آلودگی میکروبی اطلاعاتی در اختیار نداشتند.

در روزهای اخیر تابو مخفی نگه داشتن وضعیت نقاط آلوده دریا توسط مدیرکل محیط زیست مازندران شکسته شده و حسینعلی ابراهیمی کارنامی به صراحت درباره آلوده بودن چند نقطه ساحلی اطلاعاتی را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

اقدامات محیط زیست مازندران به همین موضوع ختم نشد و با پیگیری انجام شده قرار است وضعیت نقاط آلوده و سالم دریا با پرچم‌های زرد و آبی رنگ مشخص شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران موضوع آلوده بودن نقاط ساحلی را به مسئولان استانی گزارش داده و استاندار مازندران هم به نظر می‌رسد که با مسئولان محیط زیست استان همراه شده و قرار است مراسم رونمایی از پرچم وضعیت آلوده و پاک بودن طرح‌های دریا با پرچم‌های زرد و آبی رنگ عصر روز پنج‌شنبه در بابلسر برگزار شود.

انتظار است که پس از مشخص شدن شناگاه‌های آلوده متولیان استانی به فکر رفع آلودگی هم باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناگاه‌های آلوده مازندران با پرچم زرد رنگ مشخص می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..