تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت محسن رضایی در خصوص خوزستان

یادداشت محسن رضایی در خصوص خوزستانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به  مشکلات  موجود خوزستان عنوان کرد: وجود ریزگردهای طاقت‌فرسا و قطعی برق و آب موجب مهاجرت سرمایه انسانی از خوزستان شده است، باید برای خوزستان فکری اساسی از پایتخت صورت بگیرد.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خوزستان، تشنه امید؛ وقتی خبر گرم شدن بی سابقه هوای خوزستان را شنیدم، به اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان رفتم تا ببینم برای حل مشکلات مردم چه می‌توان کرد. وجود گرمای شدید، ریزگرد‌های طاقت فرسا و قطع آب و برق در مناطقی از استان، موجب مهاجرت سرمایه انسانی از خوزستان شده است. برای این منظور باید هزینه‌های زندگی در خوزستان را کاهش داد. برخی پیشنهاد می‌کنند هزینه‌های آب و برق خوزستانی‌ها در تابستان و شرایط خاص به یک سوم کاهش یابد. برخی دیگر پیشنهاد پرداخت «فوق العاده زندگی» برای مردم استان‌هایی همچون خوزستان را دارند. درشورای اداری استان از استاندار و دیگر اعضای محترم خواستم که این راهکار‌ها بررسی شود. با این حال برای خوزستان باید فکری اساسی از پایتخت صورت گیرد. " 

 یادداشت محسن رضایی در خصوص خوزستان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت محسن رضایی در خصوص خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..