تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پولادگر لطف کند و استعفا دهد/ ملی‌پوش زمان فتحعلی شاه را به عنوان منتقد در جلسه کمیته فنی راه می‌دهند

قهرمان سابق تکواندو معتقد است تنها راه نجات این رشته استعفای رئیس فدراسیون است.

به گزارش شمانیوز: بهزاد خداداد  ضمن اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: به لطف پخش زنده رقابت‌های جهانی همه مردم دیدند که تکواندوی ایران نابود شده و جای دفاعی باقی نمانده است. وقتی ملی‌پوشان ما با اختلاف شدید مقابل رقبای خود شکست می‌خورند دیگر نمی‌توانیم بگوییم جزو بهترین‌های جهان هستیم.

وی افزود: قطعا این تیم در بحث فنی هم مشکل داشت اما مشکل اصلی جای دیگری است. تکواندوی ما عقب‌گرد داشته و همه این را می‌دانند. وقتی رئیس فدراسیون برای اینکه خودش را از انتقاد‌ها مبرا کند فشار را روی دوش کادرفنی و بازیکنان می‌اندازد نتیجه همین می‌شود.

قهرمان سابق جهان ضمن انتقاد شدید از رئیس فدراسیون افزود: دوران حکومت پولادگر به سر رسیده است. او با هیچ منتقدی مشورت نمی‌کند و حرف ما را قبول ندارد. وقتی رئیس یک فدراسیون قهرمان این رشته را بخاطر انتقاد به دادگاه می‌کشد باید فاتحه تکواندو را خواند.

خداداد ادامه داد: تکواندو یک فدراسیون شخصی شده و آرای کمیته فنی در آن محسوب نمی‌شود و فقط یک نفر حق رای دارد. هرکس از آقای رئیس حمایت کند در این فدراسیون سمت می‌گیرد که نمونه بارز آن مدیر کنونی تیم‌های ملی است.

کارشناس تکواندو با ذکر اینکه از پیام تبریک وزیر ورزش برای موفقیت تکواندو در رقابت‌های جهانی شوکه شده است، گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو نه تنها بعد از المپیک و جام جهانی بازخواست نشدند، بلکه از سوی وزیر ورزش به آنها تبریک هم گفته می‌شود. رفاقت وزیر ورزش و داورزنی با پولادگر تکواندو را نابود می‌کند.

وی در ادامه گفت: در جایی خواندم که داورزنی گفته بود تکواندو نیاز به تغییر ندارد. بهتر است جناب داورزنی در خصوص والیبال نظر بدهد یا در خصوص اینکه رستوران و سالن بدنسازی خانه تکواندو به چه کسی سپرده شده توضیحاتی ارائه کند!

خداداد تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، پولادگر باید لطف کند و استعفا بدهد تا تکواندو نجات پیدا کند. شاید تمام منتقدان مثل من، هادی ساعی، مجید افلاکی و .. اشتباه می‌کنیم و فقط پولادگر و دار‌ودسته‌اش درست کار می‌کنند که نتایج این‌چنینی رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون از شما برای برگزاری جلسه فنی دعوت کرده، گفت: چند وقتی است که آقایان مدعی می‌شوند از صحبت‌های منتقدان استفاده می‌کنیم اما چه زمانی از من، هادی ساعی یا افلاکی دعوت کرده‌اند؟ ملی‌پوش زمان فتحعلی‌شاه را به عنوان منتقد در جلسه کمیته فنی راه می‌دهند و با هم نسکافه می‌خورند و در آخر هم هرچه آقای رئیس بگوید همان می‌شود!

پیشکسوت تکواندو در پایان اظهار داشت: با ادامه این روند مطمئن باشید حسرت کسب یک مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم بر دل اهالی تکواندو خواهد ماند و وضعیت روز به روز بدتر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پولادگر لطف کند و استعفا دهد/ ملی‌پوش زمان فتحعلی شاه را به عنوان منتقد در جلسه کمیته فنی راه می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..