تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران

تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور کمك به احداث و تكمیل واحدهاي مسكوني روستايي منعقد شد

به گزارش شمانیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنياد مسکن انقلاب سلامي و بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با حضور عليرضا تابش مديرعامل بنياد مسكن، مرتضي اكبري مديرعامل و توكلي عضو هيات مدير بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با هدف احداث و تكميل واحدهاي مسكوني روستايي براي روستايياني كه امكان استفاده از ديگر منابع بنياد مسكن انقلاب اسلامي در مناطق روستايي را ندارند به امضا رسيد.
این تفاهم‌نامه در ۹ ماده و ۶ تبصره تنظیم شده که بر اساس توافقات صورت گرفته بانک قرض الحسنه مهر ایران به معرفی شدگان از طرف بنياد مسکن انقلاب اسلامي تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت مي نمايد.
مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا تا پایان پرداخت تسهیلات به قوت خود باقي مي باشد و سقف فردي تسهيلات براي متقاضيان عادي ۸۰ ميليون ريال در نظر گرفته و دوره بازپرداخت تسهيلات عادي ۳۶ ماه و در موارد خاص تا ۶۰ ماه تعيين شده است.
همچنین در این تفاهم‌نامه تعهدات بانک نیز تعیين شده است و براساس آن بانک تعهد مي‌کند حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از تكميل پرونده تسهيلاتي توسط متقاضيان و اخذ تضمين‌ها در چهارچوب ضوابط و مقررات بانك نسبت به پرداخت تسهيلات مطابق با سياست‌ها و بخش‌نامه‌هاي بانك مركزي اقدام نمايد.
بر مبنای این تفاهم‌نامه بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور جلوگیري از بروز تخلف و اعطاي احتمالي اعتباري وام خارج از افراد معرفي شده توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي، بر اساس ليست ارسالي توسط آن بنياد به صورت صد در صد عمل مي کند.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..