تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات شخصی کاربران گوگل هک شد

اطلاعات شخصی کاربران گوگل هک شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هکرها این بار اطلاعات کارمندان گوگل را هدف قرار دادند. بر اساس خبری که روز گذشته منتشر شد هکرها با نفوذ به سیستم‌های یک شرکت مسافرتی این سرقت را انجام داده‌اند. این شرکت مسافرتی که CWT نام دارد  کار رزرو مسافرت‌های کاریِ کارمندان گوگل را بر عهده دارد. اسامی، اطلاعات تماس و کارت‌های اعتباری کارمندان گوگل مورد سرقت هکری قرار گرفته است.

گفته می‌شود این اطلاعات  مستقیما از گوگل به سرقت نرفته و این به این معناست که هدف هکرها شرکت گوگل نبوده است. هکرها اوایل سال جاری میلادی به این سرقت اقدام کرده‌اند اما خبر آن تازه منتشر شده است.

پس از این سرقت هکری، شرکت گوگل به کارمندان خود 2 سال استفاده از خدمات رایگان محافظت از اطلاعات و چک کردن اعتبارات‌ را اختصاص داد.

انتهای پیام/

سرقت اطلاعات کارمندان گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات شخصی کاربران گوگل هک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..