تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه، گرگی در لباس میش است/ وزارت خارجه، پاسخ محکم و قاطعی به فرانسه بدهد

ساعت: 16:41 منتشر شده در مورخ: 1396/04/12 شناسه خبر: 1141020

امام جمعه میاندوآب گفت: فرانسه گرگی در لباس میش است و امیدواریم وزارت خارجه و دولت جواب دندان شکنی به آنها بدهند تا این اقدامات ادامه نیابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ظریف، وزیر خارجه کشورمان در دیداری که از اروپا داشت به کشور فرانسه رفت و در آنجا با مقامات عالی سیاسی این کشور دیدار  کرد.

اما اتفاق بسیار قابل توجهی که هم زمان با این دیدار صورت گرفت برگزاری نشست سالانه سازمان منافقین در پاریس بود، سازمانی که با حمایت بسیاری از کشورهای غربی از جمله همین فرانسه بزرگترین اقدامات تروریستی را بر علیه ملت ایران در همین ایام تابستان سال ۶۰ بوجود آوردند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی، ضمن انتقاد از اجازه دولت فرانسه به منافقین جهت برگزاری نشست این گروهک تروریستی در پاریس از دستگاه سیاست خارجی ما باید این موضوع را پیگیری کند و از حقوق ملت ایران دفاع کند.

امام جمعه میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، در واکنش به این موضوع گفت: می توان گفت، فرانسه گرگی در لباس میش است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زا ده با ابزار تاسف و انتقاد نسبت به این حرکت دولت فرانسه، اظهار کرد: این حرکتی که دولت فرانسه انجام داد، حقیقتا جای تاسف دارد.

وی افزود: ما قراردادهای میلیاردی با این کشور می بندیم ولی متاسفانه فرانسه با عملکرد ناشایست خود، برای منافقان کوردل که منفور همه هستند، همایش گذاشته و مسئولان و شخصیت های تراز اول کشورشان نیز در آن سخنرانی می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه این اقدام فرانسه نه تنها از سوی ایران، بلکه از جانب تمام آزادی خواهان دنیا محکوم است، تصریح کرد: امیدواریم وزارت خارجه و دولت جواب دندان شکنی به آنها بدهند تا این اقدامات ادامه نیابد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه، گرگی در لباس میش است/ وزارت خارجه، پاسخ محکم و قاطعی به فرانسه بدهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..