تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد اسکان فرهنگیان نیر آماده ی پذیرایی از میهمانان فرهنگی است

ساعت: 19:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/12 شناسه خبر: 1140949

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت:ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر در بیش از 8 مدرسه ویژه در قالب 60 کلاس، میزبان میهمانان فرهنگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، عوض مالکی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر در بازدید از مدارس و مراکز تحت پوشش ستاد اسکان،گفت: ستاد اسکان فرهنگیان نیر با بهره گیری از تمامی امکانات منطقه، آمادگی کامل برای پذیرش میهمانان و مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی در تابستان 94 را دارد.
 

وی در این بازدید، با ابراز خرسندی از عملکرد خوب عوامل اجرایی این ستاد در ارائه خدمات به خانواده های فرهنگیان سراسر کشور از تجهیز و راه اندازی 8 مدرسه ویژه در قالب 60 کلاس با تمامی امکانات رفاهی به همراه اردوگاه تربیتی فرزندان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر در تابستان 96 مثل سنوات گذشته با عزمی راسخ در راستای تکریم از فرهنگیان سراسر کشور آماده هر گونه ارائه خدمات است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر در ادامه افزود : این ستاد تا آخر تعطیلات تابستان 96 در خدمت عزیزان فرهنگی سراسر کشور بوده و از این عزیزان در پذیرش اسکان دهی، انجام وظیفه خواهد کرد. 

شهرستان نیر با آثار فراوان باستانی ، تاریخی ، آب های گرم و سرد و مناظر و چشم انداز های طبیعی ، آب و هوای بسیار مطبوع و واقع شدن در دامنه های سر سبز سبلان در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل ، سراب واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد اسکان فرهنگیان نیر آماده ی پذیرایی از میهمانان فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..