تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنیکهای عالی برای تست زنی سر جلسه کنکور/فضاپیمای اژدها امشب به زمین می‌آید/ بمب‌های قوی چربی سوزی که فوری لاغرتان می‌کند/ افسردگی ‌تابستانه در کمین است

چند تکنیک عالی برای تست زنی سر جلسه کنکور/ امشب زمین میزبان فضاپیمای اژدها است/ وقتی کمبود پرستار با جان مردم بازی می‌کند/ نباید برای تامین کسری بودجه طرح تحول سلامت، دست به تعرفه های پزشکان زد/ موسساتی که سودجویی از داوطلبان کنکور را هدف قرار داده‌اندبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

تمهیدات وزارت بهداشت برای مقابله گرمازدگی اهوازی‌ها
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اکنون در توسعه بخش هاى بهداشتى و درمانى باید به این توجه کنیم که واحدهاى صنعتى و غیر صنعتى متناسب و تولید مقرون به صرفه باشد.

چند تکنیک عالی برای تست زنی سر جلسه کنکور
مدیریت زمان در جلسه کنکور کمک بسزایی برای کسب رتبه‌های برتر می‌کند که نیازمند بهره گیری از روش‌های اصولی در این زمینه است.

فضاپیمای اژد‌ها امشب از فضا به زمین می‌رسد+تصاویر
سفینه فضایی اژد‌ها مرسوم به دراگون پس از یک ماه اقامت در فضا امشب به زمین باز می‌گردد.

رابطه عجیب سرطان با هوای داخل اتومبیل

«هوای داخل اتومبیل» می‌تواند باعث «ابتلا به سرطان» شود.

عفونت‌های ادراری در کمین دختران
دبیر اجرایی اولین همایش تازه‌های بیماری‌های کودکان و مراقبت‌های پرستاری، عفونت‌های ادراری را از بیماری‌های شایع کلیه کودکان اعلام کرد و گفت: عفونت‌های ادراری در دختران شایع‌تر است.

سودجویی موسسات کلاهبردار از داوطلبان کنکور در روزهای پایانی
سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اقدام افراد سودجو برای کلاهبرداری از داوطلبان کنکور ۹۶ هشدار داد.

بازی با جان مردم زیر سایه کمبود پرستار
قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: با وجود افزایش ظرفیت دانشکده‌های پرستاری، اما وزارت بهداشت توان جذب پرستار را ندارد.

بمب‌های قوی چربی سوز که به طرز عجیبی لاغرتان می‌کند+اسامی
اگر شما چربی شکم زیادی دارید، می‌توانید از همان روش‌های کلی کاهش وزن برای آب کردن چربی شکم هم استفاده کنید.

چند نفر در آزمون استخدامی ثبت نام کردند؟
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۳۹۷ هزار و ۳۳۸ نفر در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده اند.

نباید برای تامین کسری بودجه طرح تحول سلامت، دست به تعرفه‌های پزشکان زد
رئیس انجمن بیهوشی ایران با اشاره به کاهش تعرفه‌های پزشکی مدیریت بودجه را راه حل این مشکل دانست.

با شروع فصل تابستان مراقب افسردگی باشید
تغییرات آب و هوایی، شیوه زندگی و رژیم غذایی و بیماری‌های زمینه‌ای از جمله عواملی هستند که در ابتلا به بیماری افسردگی نقش دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنیکهای عالی برای تست زنی سر جلسه کنکور/فضاپیمای اژدها امشب به زمین می‌آید/ بمب‌های قوی چربی سوزی که فوری لاغرتان می‌کند/ افسردگی ‌تابستانه در کمین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..