تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره جدید «ماهنامه بورس» منتشر شد

 

 

 

تازه‌ترین شماره «ماهنامه بورس» ویژه اردیبهشت و خردادماه سال 1396 با محور «نقش بازار سرمایه در رشد اقتصادی و اشتغال» و همچنین ابزارهای جدید مالی بورس تهران همچون بوک بیلدینگ، اختیار معامله و ریپو منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس، دکتر «سیدمحمد هاشمی نژاد»، سردبیر ماهنامه با اعلام این خبر افزود: «ماهنامه بورس» در شماره 143 و 142 سه پرونده ویژه با محور «نقش بازار سرمایه در رشد اقتصادی و اشتغال،» «کارنامه بورس تهران طی اردیبهشت و خردادماه»، «گزارش ویژه از برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه » و «گزارش ویژه از ابزارهای جدید مالی در بورس» و«بین‌الملل » به خوانندگان ارائه کرده است.

به گفته وی، علاوه بر این در این شماره بخشی از ماهنامه به گفتگوهای اختصاصی با ناشران و اعضاء اختصاص داده‌شده است که هدف از آن این اقدام، معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و دیگر ارکان و نهادهای فعال در بورس تهران و آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان با آنان بوده است.

دکتر هاشمی نژاد با تاکید بر تمرکز «ماهنامه بورس» بر انتشار مقالات علمی- پژوهشی تهیه توسط اساتید و دانشجویان برتر کشور گفت:  در شماره جدید «ماهنامه بورس»، مقالات کاربردی – تحقیقی متعددی با موضوع‌هایی همچون «رابطه بین سهام شناور آزاد و قیمت سهام»، «آسیب‌شناسی ارائه خدمات مشاوره عرصه اوراق بهادار»، «مسئولیت اجتماعی» و همچنین پژوهش‌های چندقسمتی با موضوعاتی همچون «استانداردهای بین‌المللی مالی» و «رهیافت‌های حسابرسی، امنیت سایبری»، به چاپ رسیده است.

سردبیر «ماهنامه بورس» بابیان این‌که تازه‌ترین شماره «ماهنامه بورس» در خصوص اهداف ماهنامه بورس در سال 96 گفت: «ماهنامه بورس» به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «شرکت بورس اوراق بهادار تهران» و در شمارگان 3 هزار نسخه، به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد و در سال 96 نیز باهدف جلب رضایت مخاطبان محترم، به معرفی ابزارهای جدید، به انتشار و ارزیابی تازه‌ترین دستاوردها و عملکرد بورس تهران و همچنین ناشران و دیگر فعالان بازار سرمایه خواهد پرداخت .

 علاقه‌مندان برای تهیه ماهنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66719820 تماس گرفته و یا به دفتر ماهنامه بورس به نشانی؛ تهران، خیابان حافظ، خیابان هاتف، شماره 192، ساختمان بورس اوراق بهادار تهران، طبقه 10 مراجعه کنند. همچنین علاقه‌مندان می توانند به وب‌سایت رسمی ماهنامه به نشانیwww. mahnamebourse.com مراجعه یا از طریق لینک https://telegram.me/mahnamebourse به کانال تلگرام ماهنامه بورس پیوسته و از تازه‌ترین مطالب این نشریه اطلاع کسب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره جدید «ماهنامه بورس» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..