تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در ورزش از پوست خود مراقبت کنیم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  افرادی که در تابستان ورزش می‌کنند باید مراقب پوست خود باشند.

یکی از مسائلی که بهتر است در نظر گرفته شود پاک کردن آرایش قبل از ورزش است. کرم پودر روی پوست ممکن است با ورزش کردن و عرق کردن صورت باعث ایجاد لکه بر روی پوست شود. ترکیب‌بندی عرق با کرم بر روی پوست ممکن است باعث بسته شدن منفذهای پوستی شود.

بهتر است بعد از ورزش صورت خود را بشویید و حتی پوست قسمتی از بدن که مستعد جوش زدن است از عرق پاک کرده و بشویید. قسمت‌های شانه‌های کمر و سینه حساس‌تر هستند.

به هنگام ورزش موهای خود را طوری ببندید که با صورت و گردن در تماس نباشد زیرا باعث می‌شود که پوست چرب شود و جوشی ایجاد شود. اگر بدن شما با دستگاه‌های ورزشی تماس پیدا کرده است بعد از ورزش آن قسمت‌ها را بشویید زیرا دستگاه‌های ورزشی باکتری زیادی دارند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در ورزش از پوست خود مراقبت کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..