تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل غیبت محسن یگانه در فضای مجازی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن یگانه، خواننده و ترانه سرا کشورمان که مدتی است در اینستاگرام فعالیت ندارد، با انتشار پستی دلیل آن را اعلام کرد.

محسن یگانه نوشت: "سلام دوستای خوبم. اميدوارم نبودنم رو به حساب بی توجهی نذاريد. فضای كلی اينستاگرام نياز به توضيح من نداره پس رد ميشم و در مورد كار باهاتون صحبت ميكنم. اصولا كامنت كه ميخونی خود به خود ترمزت كشيده ميشه، همه از نگاه خودشون دارن درست ترين ديدگاه رو مطرح ميكنن در صورتی كه نميشه هزار مدل ديدگاه كاملا درست در مورد يك موضوع داشت !

آهنگی پخش نكردم چون بازبينی كلی روی روندی كه طی ميكرديم يه نياز جدی بود و حل يك مساله نياز به صبر و تمركز داره. آهنگها رو برای شما ساختم، تعدادشون هم كم نيست، پس همه رو پشت سر هم پخش ميكنم، اما الان نه.. دوستتون دارم رفقا فعلا".

محسن یگانه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل غیبت محسن یگانه در فضای مجازی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..