تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایتالیا و مراکش کاندیدای میزبانی رقابت های جهانی

رئیس کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی خبر داد؛

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا حیدری رئیس کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی در مورد این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته کشتی پهلوانی زیر مجموعه اتحادیه جهانی کشتی بعنوان فدراسیونی جهانی و المپیکی قرار گرفته است و کشورهای مختلف دنیا در قاره های سراسر دنیا از طریق فدراسیونهای کشتی خود، در این رشته فعالیت می نمایند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا دومین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی پس از برگزاری اولین دوره موفقیت آمیز این مسابقات در کشور بلاروس، قرار است مهرماه سال جاری برگزار گردد که دو کشور ایتالیا و مراکش برای میزبانی رقابت ها کاندیدا هستند.
حیدری در پایان گفت: فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و کمیته کشتی پهلوانی پس از بررسی شرایط کاندیداها از میان کشور ایتالیا و مراکش،میزبان دومین دوره این رقابت ها را معرفی می کند.

انتهای پیام/

ایتالیا و مراکش کاندیدای میزبانی رقابت های جهانی کشتی پهلوانی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایتالیا و مراکش کاندیدای میزبانی رقابت های جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..