تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفونت‌های ادراری در کمین دختران

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رزیتا حسینی دبیر اجرایی اولین همایش تازه‌های بیماری‌های کودکان و مراقبت‌های پرستاری روز دوشنبه در حاشیه این همایش اظهار کرد: آناتومی مجاری ادراری در دختران زمینه ساز شیوع بیشتر این بیماری در آنان شده است.

وی ادامه داد: شیوع ابتلا به عفونت‌های ادراری در بین دختران تقریبا در همه کشور‌ها یکسان است و تقریبا در یک سطح به این بیماری مبتلا می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه اختلالات مثانه و مشکلات زیربنایی دستگاه‌های ادراری در پسران شایع‌تر است، افزود: پسران معمولا به عفونت‌های شدید دچار می‌شوند.

وی عفونت‌های ادراری را یکی از معضلات حوزه کلیه کودکان اعلام کرد و گفت: رعایت اصول بهداشت و مسائل فرهنگی در کاهش ابتلا به این بیماری نقش مهمی دارد.

این متخصص نفرولوژی کودکان اظهار کرد: هرچند عفونت‌های ادراری بیماری شایع کلیه کودکان است، اما نسبت به بیماری‌های عفونت ریوی و تنفسی از شیوع کمتری برخوردار است.

وی به تعداد سخنرانی‌های این همایش اشاره کرد و گفت: ۶۴ سخنرانی در مدت چهار روز در این همایش ارایه خواهد شد.

حسینی ادامه داد: تازه‌های بیماری‌های کودکان از جمله گوارش، کلیه، مغز و اعصاب، ریه و دستگاه تنفسی در این همایش ارایه خواهد شد.

اولین همایش تازه‌های بیماری کودکان و مراقبت‌های پرستاری از امروز (۱۲ تیرماه) در سالن همایش‌های رازی آغاز بکار کرد و تا ۱۵ تیر به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اختلالات مثانه در پسران شایع است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفونت‌های ادراری در کمین دختران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..