تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهالی قلم برای نوشتن نیاز به حمایت دارند

مصطفی علیپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اهالی قلم برای نوشتن نیاز به حمایت دارندمصطفی علیپور شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتظارات اهل قلم از مسئولان در آستانه روز قلم گفت: مهم‌ترین مسئله این است که امکانات و فضای بهتری برای استادان و اهل آگاهی و قلم در نظر گرفته شود که به راحتی بتوانند مطالب خود را منتشر کنند.

وی ادامه داد: مسئله بعدی کمک به موضوع است که نویسندگان دچار خودسانسوری نشوند. این اتفاق فاجعه‌ است و به این شکل اتفاق می‌افتد که مهندسان حوزه ادبیات اجتماعی در شرایطی قرار می‌گیرند که از ترس اینکه مبادا نتوانند مجوز بگیرند، بخشی از ذهنیت خود را حذف می‌کنند. خودسانسوری در بسیاری از موارد به خلاقیت و فردیت اهل قلم ضربه می‌زند.

علیپور تصریح کرد: نکته سوم این است که بسیاری از اهل قلم از طریق ارائه آثارشان زندگی را می‌گذرانند این در حالی است که شرایط نوشتن برای آن‌ها مهیا نیست. در حال حاضر تیراژگان کتاب بسیار پایین است و به حدود 200 یا 300 و در نهایت 1000 رسیده که این برای هنرمندان مشکل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهالی قلم برای نوشتن نیاز به حمایت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..