تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خصومت سعودی ها با ایران این بار در سازمان ملل

پایگاه اماراتی گالف نیوز با انتشار گزارشی تحت عنوان "ایران و قطر برای ایجاد هرج و مرج در منطقه تلاش می کنند" به انعکاس گزافه گویی نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل در این رابطه پرداخته است.

به گزارش شمانیوز: در این گزارش آمده است: «عربستان سعودی تاکید کرد که قطر به بی ثبات سازی امنیت این کشور و دیگر کشورهای منطقه و همچنین حمایت از تروریسم که تمام جهان را تهدید می کند، ادامه می دهد.

این اظهارات در بیانیه مطبوعاتی عبدالله بن یحیی المعلمی، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل، عنوان شده است.

المعلمی همچنین بر مشارکت دوحه با تهران در تلاش برای ایجاد هرج و مرج در منطقه تاکید کرده است. او می گوید عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و مصر تصمیمی با اقتدار و صحیح برای تحریم قطر گرفته اند تا کنترل امنیتی منطقه را حفظ کرده و حمایت دوحه از تروریسم را متوقف کنند.

المعلمی همچنین توضیح داده است که قطر اتحاد با ایران را برگزیده و برای مدت 20 سال از گروه های تروریستی حمایت کرده است با وجود آنکه از طرح های آن ها علیه کشورهای منطقه باخبر بوده است.»





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خصومت سعودی ها با ایران این بار در سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..