تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای طفل یک سال و نیمه موصلی از زیر آوار +فیلم

نجات طفل یک نیم ساله موصلی پس از سه از زیر آوار +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر موصل که به تازگی توسط ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی از دست تروریست‌های داعشی آزاد شده است همچنان اثرات حضور این گروهک تروریستی را در خود مشاهده می‌کند. ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست‌های داعشی پس از اعلام خلافت خودخوانده در شهر موصل این شهر را به عنوان پایتخت خود اعلام کرد و پس از آن شروع به کشتار و غارت مردم مظلوم موصل کرد.

نجات جان کودک موصلی از زیر آوار

پس از آزادسازی موصل نیروهای امدادی و امنیتی با حضور در این شهر در تلاشند پاکسازی را به اتمام برسانند. تروریست‌های داعشی با منفجر کردن ساختمان‌های این شهر خرابی‌های زیادی را به بار آورده‌اند. در ویدئو زیر لحظه نجات جان کودک موصلی پس از سه روز از زیر آوار را مشاهده خواهید کرد.

 

انتهای پیام/

پاکسازی شهر موصل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای طفل یک سال و نیمه موصلی از زیر آوار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..