تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیل خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت به نمایش در می‌آید

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، جشنواره عمران سلامت سه شنبه، 20 تیرماه با محوریت ارتقاء سطح کمی و کیفی در امور عمرانی حوزه سلامت با حضور نمایندگان مجلس، استانداران، فرمانداران، خیرین، رؤسا و معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان و بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

همچنین به گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در راستای برگزاری این جشنواره نمایشگاهی به منظور ارائه دستاوردهای دانشگاه‌های علوم پزشکی و اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده از پروژه‌های عمرانی و تاثیر آن بر تسهیل خدمات رسانی به آحاد مردم در بخش سلامت به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیل خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت به نمایش در می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..