تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گجتی که حس گرما و سرما را در دنیای واقعیت مجازی ایجاد می‌کند

گجتی که حس گرما و سرما را در دنیای واقعیت مجازی ایجاد می‌کند

با وجود اینکه واقعیت مجازی تجربه بسیار وسیع و عمیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همچنان موارد زیادی وجود دارند که این فناوری نمی‌تواند امکان تجربه آنها را به کاربران بدهد. برای مثال زمانی که غرق در دنیای واقعیت مجازی هستید، نمی‌توانید بوی غذا را متوجه شوید. یا اگر در یک بازی ویدیویی، باران در حال بارش باشد، در دنیای واقعی خیس نخواهید شد درنتیجه احساس واقعی بودن این دنیا را نیز نخواهید داشت. با تک شات همراه باشید.

به همین علت اکنون شرکتی به نام TEGway برای تغییر این وضعیت وارد میدان شده است. این شرکت که زیرمجموعه Korea Advanced Institute of Science and Technology است موفق به ساخت گجتی به نام ThermoReal شده است. زمانی که ThermoReal را در دست بگیرید، می‌توانید در دنیای مجازی احساس سرما و گرما را به صورت کاملا واقعی تجربه کنید.

این گجت که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید می‌تواند زمانی که کاربر در دنیای مجازی حضور دارد، به صورت همزمان احساس گرما و سرما را در دنیای واقعی به او بدهد.

این شرکت به تازگی دمویی از گجت خود به نمایش گذاشته است که در این دمو فردی را می‌بینیم که در آب یخ غوطه ور می‌شود و در این زمان ThermoReal سرد می‌شود و هرچه این فرد به عمق بیشتری می رود، این گجت نیز بیشتر سرد می‌شود. در یک دموی دیگر فردی را می‌بینیم که دست خود را بالای یک شمع می‌گیرد و در این زمان ThermoReal گرمای واقعی شمع را به او القا می‌کند.

در هر حال از آنجایی که این دستگاه ایده بسیار جدیدی است، نمی‌توان مطمئن بود که مورد استقبال تولیدکنندگان و توسعه دهندگان قرار گیرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گجتی که حس گرما و سرما را در دنیای واقعیت مجازی ایجاد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..