تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: ثبت رکورد سرعت جدید توسط خودروی الکتریکی FF91

تماشا کنید: ثبت رکورد سرعت جدید توسط خودروی الکتریکی FF91

شرکت فارادی فیوچر این روزها به سختی در تلاش است تا خودروی الکتریکی لوکس خود با نام FF91 را هرچه سریع تر روانه بازار کند. در همین راستا، آزمایش هایی بر روی این خودرو در حال انجام است. یکی از مهم ترین چالش هایی که این خودرو با آن روبرو بوده، عبور موفقیت آمیز از منطقه Pikes peak در کالیفرنیا است. با تک شات همراه باشید.


اما عملکردی که FF91 در این آزمون از خود نشان داد، باعث سربلندی فارادی فیوچر شد، چرا که این خودرو توانست رکورد سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را با ثبت زمان یازده دقیقه و بیست و پنج ثانیه و هشتاد و دو هزارم ثانیه، به نام خود ثبت کند.


FF91 دارای موتوری با قدرت تولید 1050 اسب بخار است و برای انجام این آزمایش، تغییراتی در خودرو انجام شد تا ایمنی راننده در سرعت بالا تضمین شود. از جمله این تغییرات می توان به استفاده از لاستیک هایی کوچکتر از حد معمول اشاره کرد. رابین شیوت، راننده حرفه ای که هدایت FF91 را به عهده داشت گفت در ابتدا و به هنگام بالا رفتن از مسیر کوهستانی، خودرو با برخی مشکلات فنی روبرو شد، به حدی که خودرو از حرکت ایستاد.


اما با وجود این مشکل، FF91 باز هم موفق شد رکورد سرعتی که تسلا مدل S در سال 2016 ثبت کرده بود را بشکند.
فارادی فیوچر گفته طی روزهای آینده، ویدیوهای بیشتری از مراحل ساخت و آزمایش خودروی FF91 را منتشر می کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: ثبت رکورد سرعت جدید توسط خودروی الکتریکی FF91»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..