تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Galaxy Note Fan Edition توسط سامسونگ رونمایی شد

گوشی Galaxy Note Fan Edition توسط سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ چندین ماه پیش تایید کرد که به منظور کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از فراخوانی گلکسی نوت 7 برای محیط زیست، قصد دارد نسخه بازسازی شده این دستگاه‌های فراخوان شده را مجدد به بازار عرضه کند. در حقیقت این شرکت تمامی اجزای گلکسی‌ نوت‌های 7 را نگه داشته، باتری غیرایمن این دستگاه‌ها را تعویض کرده و در آخر آنها را با نامی جدید به بازار معرفی کرده است. با تک شات همراه باشید.

سامسونگ به صورت رسمی از نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 با نام جدید Galaxy Note Fan Edition رونمایی کرده است. از آنجایی که دلیل اصلی منفجر شدن گلکسی نوت 7 باتری آن بوده است، سامسونگ تاکید کرده است که گلکسی نوت فن ادیشن فاقد آن باتری‌های معیوب است. در عوض سامسونگ این بار از یک باتری 3200 میلی آمپری جدید استفاده کرده است، این باتری تست‌های 8 گانه ایمنی باتری سامسونگ را پشت سر گذاشته و کاملا ایمن است.

به جز باتری تمامی مشخصات این گوشی جدید مشابه گلکسی نوت 7 است و هیچ یک از اجزای داخلی دستگاه تغییری نداشته اند. این گوشی جدید مجهز به اندروید 7.0 نوقا و Bixby، دستیار صوتی مجازی جدید سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد 400 هزار نسخه از گلکسی نوت فن ادیشن را در وطن خود یعنی کره جنوبی بفروشد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد فروش این گوشی در سایر کشورهای جهان را دارد یا نه، این شرکت پیش از این تایید کرده بود که قصد عرضه این گوشی را در ایالات متحده ندارد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Galaxy Note Fan Edition توسط سامسونگ رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..