تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیوات عجیب و غریبی که تا به حال ندیده اید!

حیوات عجیب و غریب , او برای پروژه عکاسی خود، تمام دنیا از قطب شمال تا جنوب را گشته و گونه های نایاب و شگفت انگیز حیوانات را مقابل دوربین خود قرار داده است.

حیوات عجیب و غریب

حیوات عجیب و غریب , جوئل سارتور ماموریتی 25 ساله در پیش دارد، او می خواهد از تمامی 12 هزار گونه حیوان ساكن سیاره زمین عكسبرداری كند.این عکاس حیات وحش و طبیعت بیشتر از ٢٠ سال است که به عنوان عکاس با مجموعه نشنال جئوگرافیک ھمکاری می‌کند.

او برای پروژه عکاسی خود، تمام دنیا از قطب شمال تا جنوب را گشته و گونه های نایاب و شگفت انگیز حیوانات را مقابل دوربین خود قرار داده است. او از دانشگاه نبراسکا با تحصیل در رشته روزنامه نگاری فارغ التحصیل شده و در حال حاضر در نبراسکا با همسر و سه فرزند خود زندگی می کند. در زیر شماری از عکس های این عکاس طبیعت را مشاهده می کنید.

حیوات عجیب و غریب

جغد جادوگر

حیوات عجیب و غریب

باندیکوت نواری شرقی

حیوات عجیب و غریب

کانگوروی جزیره کانگورو

حیوات عجیب و غریب

بزمجه مشبکی

حیوات عجیب و غریب

طوطی نوک‌نارنجی

حیوات عجیب و غریب

نوک‌اردکی

حیوات عجیب و غریب

مورچه‌خورک پوزه‌کوتاه

حیوات عجیب و غریب

وامبت بینی‌مودار جنوبی

فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیوات عجیب و غریبی که تا به حال ندیده اید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..