تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 14 باند اصلی و خرده‌فروش مواد مخدر در قم

دستگیری 14 باند اصلی و خرده‌فروش مواد مخدر در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلام عباس بلفکه ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ناجا در سه ماهه نخست سال 96 برخورد با عوامل مواد مخدر در بخش سرشبکه‌ها، خورده‌فروشان و معتادان محله‌ها است که آسایش را از مردم صلب می‌کنند.

وی در رابطه با موفقیت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: در مدت مذکور توانسته‌ایم بیش از یک تن و 100 کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف کنیم، که درصد بالایی از آن به کشفیات در کنترل محورها و جاده‌ها اختصاص دارد چرا که قاچاقچیان تلاش می‌کردند مواد مخدر را از استان‌های شرقی و غربی به مراکز کشور انتقال دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: با شناسایی و دستگیری هفت باند از سرشبکه‌های اصلی که در سراسر کشور فعالیت می‌کردند و هفت باند از خرده‌فروشان با جمعیتی بیش از 47 نفر و توقیف بیش از 50 دستگاه خودرو که حامل مواد مخدر بودند توانسته‌ایم محور قم را یکی از ناامن‌ترین محورها برای قاچاقچیان تبدیل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که شهر قم در راستای مبارزه با معتادان حرف نخست را در کشور می‌زند، گفت: در حوزه داخلی استان و در امر برخورد با خورده‌فروشان توانستیم بیش از 250 نفر که حرفه اصلی آنها فروش مواد بوده است را شناسایی و دستگیر کنیم که بیشتر آنها اکنون در زندان به سر می‌برند.

بلفکه خاطرنشان کرد: تا امروز نزدیک به چهار هزار و 500 نفر را دستگیر کردیم که بخش قابل توجهی از آنها به مراکز درمانی و بخش دیگر آنها که سابقه دستگیری داشتند به زندان منتقل شدند.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 14 باند اصلی و خرده‌فروش مواد مخدر در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..