تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد موتورسیکلت ها در جاده بوکان – میاندواب یک کشته بر جای گذاشت

ساعت: 11:28 منتشر شده در مورخ: 1396/04/12 شناسه خبر: 1140540

بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری پژو روا در جاده بوکان به میاندواب جنگلی یک نفر مجروح شد و یک نفر جان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری پژو روا در جاده بوکان به میاندواب جنگلی یک نفر مجروح شد و یک نفر جان باخت.

در این حادثه، که بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت و یک خودروی سواری پژو روا در کیلومتر ۱۷ جاده بوکان به میاندواب و در نزدیکی روستای اوچ تپه به وقوع پیوست یکی از راکبان بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را از دست داد و راکب دیگر مجروح شد.

مصدومین این سانحه رانندگی توسط اکیپ امدادجاده اى جمعیت هلال احمر بوکان جهت مداوا به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان انتقال داده شد.

این سومین حادثه رانندگی طی یک ماه گذشته در مسیر بوکان به میاندواب است که در جریان آنان بیش از ۸ نفر از همشهریان بوکانی جان خود را از دست دادند و بیش از ۷ نفر از مصدوم شده اند.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد موتورسیکلت ها در جاده بوکان – میاندواب یک کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..