تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظر طبیعی قشلاق تنگ مشکین شهر+ تصاویر

ساعت: 10:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/12 شناسه خبر: 1140474

قشلاق تنگ مشکین شهر یکی از مناظر کاملا طبیعی و چشم نواز مشکین شهر به شمار می رود که وجود سنگ‌ها و صخره های برافراشته، که هر کدام همچون تندیس انسانی پا برجا چشم هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، قشلاق تنگ مشکین شهر یکی از مناطق بکر و خدادادی شهرستان است که در 20 کیلومتری شمال مشکین شهر و در بخش مرادلو واقع شده است.

زیبایی خلقت خداوندی در این منطقه برای هر بیننده ای با اولین نگاه به آن پدیدار می شود.

وجود سنگ‌ها و صخره های برافراشته، که هر کدام همچون تندیس انسانی پا برجا چشم هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند، دره ها و بیشه های طبیعی و آب و هوایی معتدل، این محل را به یکی از مناظر بکر خدادای تبدیل کرده است که باید دید و از آفرینش حی سبحان لذت برد.

برای رفتن به این منطقه باید حدودا از 12 کیلومتری جاده مشکین ـ اردبیل ، نرسیده به شهرک صنعتی، به جاده فرعی پیچیده و پس از گذشتن از روستاهای بیجق، آق درق و باغات سرسبز و رودخانه قره سو به آنجا رسید.

 دسترسی به این مکان به علت وجود جاده خاکی در مسیر، حداکثر در 30 دقیقه زمان لازم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظر طبیعی قشلاق تنگ مشکین شهر+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..