تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب شناسی روابط دختر و پسر در گرگان

ساعت: 10:24 منتشر شده در مورخ: 1396/04/12 شناسه خبر: 1140513

کارگاه آموزشی آسیب شناسی روابط دختران و پسران در گرگان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ موسسه «آوای سبز اندیشه» زیرمجموعه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی کارگاه آموزشی آگاهی از معضلات روابط بین دختران و پسران تدارک دیده است.

این کارگاه آسیب شناسی عصر امروز (ساعت 17:30) در خانه جوانان استان گلستان واقع در خیابان پاسداران (مقابل پارک شهر) در اواسط کوچه بستنی دایی علی و با تدریس محمدرضا حسن پور برگزار خواهد شد.

احمدرضا عامریان مسئول موسسه آوای سبز اندیشه در خصوص هدف برپایی این کارگاه گفت: یکی از آسیب های جامعه که خود منشا آسیب های روحی بسیاری است ارتباط گیری بدون آگاهی دختران و پسران است لذا برای سلامت روانی جامعه و برقراری ارتباطات سالم انسانی، برگزاری این کارگاه را ضروری دیدیم، حضور در این کارگاه برای عموم آزاد است.

asib

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب شناسی روابط دختر و پسر در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..