تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلودگی هوا در لرستان به ۳ برابر حد مجاز رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد فتحی بیرانوند با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کیفی هوای استان لرستان ناسالم است اظهار داشت: با ورود موجی از ریزگردها به استان و بر اساس شاخص استاندارد آلودگی(AQI) وضعیت کیفی هوای استان لرستان ناسالم اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه آلودگی هوای لرستان در روز گذشته به 3.5 برابر حد مجاز رسید افزود: هوای اکثر شهرستان‌های استان لرستان از جمله خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت و رومشکان ناسالم است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر هوای استان لرستان ناسالم و آلودگی سه برابر حد مجاز گزارش‌ شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

هوای لرستان ناسالم برای گروه های حساس

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلودگی هوا در لرستان به ۳ برابر حد مجاز رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..