تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلوک 5.5 میلیارد سهمی "ذوب" خری&

 

5.5 میلیارد سهم شرکت ذوب‌آهن اصفهان امروز به قیمت پایه هر سهم 850 ریال توسط سازمان خصوصی‌سازی در فرابورس عرضه ‌شد، که خریدار نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، عرضه عمده سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت ذوب‌آهن اصفهان شامل 5 میلیارد و 556 میلیون سهم معادل 16.75 درصد از سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم 850 ریال امروز توسط سازمان خصوصی‌سازی در فرابورس انجام شد که خریداران اقبالی به آن نشان ندادند.

بر اساس این گزارش، این میزان سهام به وکالت از صندوق بازنشستگی فولاد و از طریق شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به ارزش کل پایه چهار هزار و 722 میلیارد ریال به‌صورت یکجا و نقد یا 20 درصد نقد و بقیه اقساط شش‌ماهه طی سه سال با نرخ 13 درصد در روز جاری در بازار دوم فرابورس ایران عرضه شده بود.

نماد معاملاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان مهرماه سال 90 در گروه فلزات اساسی در بازار دوم فرابورس درج و معاملات سهام آن از تاریخ 19 بهمن‌ماه همان سال آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلوک 5.5 میلیارد سهمی "ذوب" خری&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..