تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت 3 بازیکن استقلال در اردوی تیم امید/حضور جوانان در دربی آلمان

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعلام اسامی تیم ملی امید و قرار داشتن نام بازیکنان استقلال همچون مجید حسینی ،قائدی و نورافکن در  این لیست شنیده می شد که این نفرات به دلیل حضور در اردوی تیم امید دربی آلمان را از دست می دهند که در همین راستا باید بدانیم مسئولان استقلال با توجه به اینکه در اردوی ارمنستان بازیکنان به بدنسازی می پردارند به همین دلیل این بازیکنان را در اختیار امید ها قرار نمی دهند .

با این وجود قائدی ،حسینی و نورافکن در دربی هشتادم و پنجم که قرار است از سوی حامی در آلمان برگزار شود حضور خواهند داشت و درباره حضور نداشتن این بازیکنان در تیم امید به طور تم صحبت هایی میان و مربیان هر دو تیم صورت خواهد گرفت .

دربی هشتاد و پنجم استقلال و پرسپولیس 25 تیر ماه در آلمان برگزار می شود که استقلالی ها از اردوی ارمنستان به آلمان بروند.

انتهای پیام/

استقلالی ها به اردوی تیم امید نمی روند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت 3 بازیکن استقلال در اردوی تیم امید/حضور جوانان در دربی آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..