تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات نفس‌گیر درگیری عراقی‌ها با داعش از نگاهی متفاوت+ فیلم

لحظات نفس‌گیر درگیری عراقی‌ها با داعش از نگاهی متفاوت+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان عراقی درگیری شدیدی با داعشی‌ها در یکی از مناطق موصل پیدا کرده اند، این خبر را فرمانده پلیس فدرال عراق را داده و این درگیری سنگین را تایید کرده است.

سرلشگر رائد جودت گفته است این درگیری‌ها در منطقه باب السرای و خیابان النجیفی صورت گرفته و نیروهای رزمنده عراقی توانسته اند شهروندان این منطقه را از محل این درگیری دور کنند.

گفتنی است: چند روز پیش نیروهای رزمنده عراقی پس از یک سال از آغاز نبرد موصل این شهر مهم و پرجمعیت عراق را از دست داعشی‌ها آزاد کرد و به طور کامل این شهر را تحت کنترل خود درآوردند.

وزارت دفاع عراق خبر پاکسازی شهر موصل را از وجود داعش تایید کرده  و تلویزیون گفته بود این به معنای پایان درگیری در موصل نیست.

فیلمی از درگیری سنگین نیروهای عراقی با داعش را در یکی از مناطق موصل در ادامه ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات نفس‌گیر درگیری عراقی‌ها با داعش از نگاهی متفاوت+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..