تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلوک پتروشیمی امیرکبیر روی میز فروش می‌رود

بلوک 51.86 درصدی سهام شرکت‌ پتروشیمی امیرکبیر، 24 تیر‌ماه در بازار پایه فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزرش شما نیوز: از 3 میلیارد و 600 میلیون سهام منتشره پتروشیمی امیرکبیر، در این دوره یک میلیارد و 867 میلیون و 270 هزار سهم عرضه می‌شود و شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران عرضه کننده این سهام خواهد بود.

 بانک رفاه کارگران (سهامی عام) در نظر دارد، 51.86 درصد از سهام کنترلی شرکت‌ پتروشیمی امیرکبیر را به طور يكجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس به فروش برساند.

قیمت پایه هر سهم «شکبیر»، 11 هزار و 246 ریال و قیمت پایه کل 20 هزار و 999 میلیارد و 318 میلیون و 420 هزار ریال اعلام شده است؛ ضمن آنکه عرضه بلوکی سهام این شرکت روز شنبه 24 تیر‌ماه 1394 انجام می‌شود.

از 3 میلیارد و 600 میلیون سهام منتشره پتروشیمی امیرکبیر، در این دوره یک میلیارد و 867 میلیون و 270 هزار سهم عرضه می‌شود و شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران عرضه کننده این سهام خواهد بود.

گفتنی است شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال 1377 تاسیس شده و در حال حاضر 3 هزار و 600 میلیارد ریال سرمایه دارد.

مننبع: روابط عمومی فرابورس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلوک پتروشیمی امیرکبیر روی میز فروش می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..