تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از ماه آینده تلویزیون‌هایش را با پنل ال‌ سی‌ دی ساخت ال جی تولید می‌کند

پس از این‌که سال گذشته شارپ اعلام کرد که دیگر برای سامسونگ پنل‌های ال‌سی‌دی تولید نخواهد کرد؛ این کمپانی مجبور شد در جستجوی یک جایگزین باشد.

شارپ پس از تصاحب به‌وسیله فاکس‌کان، در جهت ارتقاء تلویزیون‌های خودش و افزایش سهم در‌ بازار سودآور فروش تلویزیون، تصمیم گرفت تأمین‌کننده‌ی پنل‌های سامسونگ نباشد.

سامسونگ پس از آن به دنبال پر کردن این جای خالی با ال‌جی، رقیب دیرینه خودش، وارد مذاکره شد. در گزارش‌ها اعلام شد که ال‌جی تأمین پنل‌های ال‌سی‌دی سامسونگ به تعداد ۷۰۰ هزار واحد را از ماه ژوئن امسال آغاز خواهد کرد.

به نظر می‌رسد سامسونگ از ماه آینده تولید تلویزیون‌ ال‌سی‌دی با پنل‌ ال‌جی دیسپلی را آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود که سامسونگ از نمایشگر ال‌جی دیسپلی برای عرضه تلویزیون‌های با کیفیت بالا همراه با پانل‌های ۴۰ و ۶۰ اینچی ال‌جی استفاده خواهد کرد. این تولید در کارخانه‌های P7 و p8 سامسونگ در شهر پاجو ایالت گیونگی  انجام می‌شود.

سامسونگ همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان است. شارپ ۵ میلیون پنل ال‌سی‌دی برای سامسونگ تهیه می‌کرد؛ اما ال‌جی تنها ۱ میلیون پنل برای سامسونگ تولید خواهد کرد. این امر بدین معنی است که سامسونگ هنوز نیاز به تأمین‌کنندگان بیشتری دارد و باید در چین و تایوان به دنبال پر کردن این فاصله باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از ماه آینده تلویزیون‌هایش را با پنل ال‌ سی‌ دی ساخت ال جی تولید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..