تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترزیق بیش از ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی طی سه ماهه

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1396/04/11 شناسه خبر: 1140239

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل 674 میلیون و 978 هزار متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی استان قزوین در سه ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، از تحویل ۶۷۴ میلیون و ۹۷۸ هزار متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی استان قزوین در سه ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: طی سه ماهه ابتدایی بهار امسال نیروگاه شهید رجایی بزرگترین مصرف کننده گاز در استان بوده است و بیش از ۶۸ درصد مصرف گاز کل استان به نیروگاه شهید رجایی اختصاص داده شده است.

بوشهری بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در وزارت نفت تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌های تولید برق کشور سیر صعودی داشته به گونه ای که تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ به میزان ۱۸ درصد و نسبت به سال ۹۳ به میزان ۹۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین درخصوص میزان مصرف کل گاز استان در فصل بهار گفت: مصرف کل گاز استان ۹۸۵ میلیون و ۹۹۸ هزار متر مکعب بوده که ۶۷۴ میلیون و ۹۷۸ هزار متر مکعب آن مربوط به نیروگاه، ۹۵ میلیون و ۵۰۸ هزار متر مکعب مربوط به بخش خانگی و مابقی در بخش‌های صنعتی، تجاری و CNG مصرف شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترزیق بیش از ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی طی سه ماهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..