تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منافع آمریکا هر جا تامین شود حقوق بشر رعایت شده است!

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/11 شناسه خبر: 1140088

نماینده مردم اردبیل، نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق حقوق بشر آمریکایی، هر جا که منافع آمریکا تامین شود حقوق بشر رعایت شده اما اگر خلاف این باشد آنها دم از نقض حقوق بشر می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در گفتگو با  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه ذات استکباری و اسلام ستیزی آمریکا ثابت شده است، اظهار داشت:  تحریم های جدید، اراده ما را راسخ تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به اسم حقوق بشر، حقوق بشر را نقض می‌کند، اظهار داشت: تجربه های گذشته ثابت کرده که آمریکایی تنها در حرف به حقوق بشر پایبند هستند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، خاطر نشان کرد: طبق حقوق بشر آمریکایی، هر جا که منافع آمریکا تامین شود حقوق بشر رعایت شده اما خلاف این باشد آنها دم از نقض حقوق بشر می زنند.

وی گفت: ما به تعریفی که آمریکا از حقوق بشر دارد، اعتقادی نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح دو فوریتی مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا در مجلس، گفت: این طرح، اقدام مقابله ای علیه تحریم های اخیر سنای آمریکا است.

بدری تاکید کرد: تحریم های اخیر آمریکایی نه تنها ما را  در ادامه راهمان سست نمی کند بلکه اراده ما را راسخ تر از گذشته خواهد کرد.

 وی گفت: مسئولین کشور به نیروهای داخلی خصوصا جوانان اعتماد کنند چرا که اتکا به توان داخل  تحریم ها را بی اثر می کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در خصوص پایبندی به برجام  با توجه به تحریم های اخیر آمریکا و اروپایی ها علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی ایرانی گفت: برجام توافق بین المللی است و باید عملیاتی شدن این توافق بین طرفین پیگیری شود؛ این نباشد که ما به تعهداتمان عمل کنیم اما کشورهای مقابل مخصوصا آمریکا به تعهداتش عمل نکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منافع آمریکا هر جا تامین شود حقوق بشر رعایت شده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..