تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی شرور در دام حفاظت محیط زیست

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1396/04/11 شناسه خبر: 1139781

یک فرد شرور که نیمه های شب اقدام به شکار با اسلحه جنگی در پارک ملی سالوک می کرد توسط یگان حفاظت اداره اسفراین غافلگیر و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین از دستگیری  یک شکارچی شرور به همراه یک قبضه سلاح جنگی در پارک ملی سالوک خبر داد.

«روح الله لایق» با اشاره به جزئیات دستگیری یک شکارچی شرور و کشف و ضبط یک قبضه سلاح از وی، به خبرنگار ما گفت: یک فرد شرور که نیمه های شب اقدام به شکار با اسلحه جنگی در پارک ملی سالوک می کرد توسط یگان حفاظت اداره اسفراین غافلگیر و دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین افزود: در این رابطه از متخلف یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف دوربین دار کشف و ضبط شد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی شرور در دام حفاظت محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..