تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم+تصاویر

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب قم ،مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در راستای مقابله با هنجارشکنان اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی شهر، طرح های برخورد قاطعانه که به طور پیوسته در حال اجرا بود، در این شهر تشدید شد.

وی افزود: در این راستا شب گذشته طرح پاکسازی بوستان های شهر قم از اراذل و اوباش با همکاری عوامل بسیج و عوامل انتظامی هر حوزه اجرا شد که در مجموع 18 تن دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح ضربتی بوستان های جوان، انار، شفق، نرگس، جوادالائمه و صبا از لوث وجود هنجارشکنان که اکثر آن ها به دلیل حمل سلاح سرد و قدرت نمایی با چاقو، ایجاد مزاحت می کردند، پاک شد.

وی بیان کرد: همچنین یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محدوده چهار راه سرگردان که با خرد کردن قطعات موتور اقدام به فروش موتورهای دزدی می کرد توسط عوامل گشت ویژه دادستانی با همکاری عوامل بسیج دستگیر و تحویل مرجع قانونی شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم در بخش دیگری از سخنان خود از احضار چند مدیر کانال تلگرامی در این استان به دلیل انتشار اخبار از منابع نامعتبر، کذب و تشویش اذهان عمومی به دادسرا خبر داد.

تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم

تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم

تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم+تصاویر

تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم

انتهای پیام/ع

احضار  چند مدیر کانال تلگرامی به دادسرا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید طرح های مقابله با اراذل و اوباش در قم+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..