تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری مرزبانان با اشرار در مرز پیرانشهر / یک مرزبان شهید شد

درگیری مرزبانان با اشرار در مرز پیرانشهر  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در پی درگیری نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر با اشرار مسلح در ارتفاعات کانی خدا ، یکی از مرزبانان به شهادت رسید.

گفتنی است؛ در این درگیری ۳ تن از نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر هم زخمی شدند.

یادآور می شود این خبر از سوی مرزبانی استان آذربایجان غربی تایید شده است.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: ساعت ۵ بامداد امروز (یک‌شنبه ۱۱ تیر) نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر در حین گشت‌زنی در ارتفاعات کانی خدا پیرانشهر با قاچاقچیان و اشرار مسلح درگیر شدند که در این درگیری یکی از مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر به نام فرشاد رمزی شهید و سه مرزبان دیگر مجروح شدند.

سرهنگ بابایی ادامه داد: مجروحین این حادثه به بیمارستان‌های ارومیه و پیرانشهر اعزام شده‌اند و پیکر مطهر شهید رمزی فردا در پیرانشهر تشییع و به زادگاهش، قزوین اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری مرزبانان با اشرار در مرز پیرانشهر / یک مرزبان شهید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..