تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 6هزارتن قارچ دکمه ای در استان چهارمحال وبختیاری

تولید 6هزارتن قارچ دکمه ای در استان چهارمحال وبختیاری

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان،ازتولید 6هزارتن قارچ دکمه ای درسال جاری ،خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان ، ابراهیم شیرانی اظهار کرد:سالیانه 6هزارتن قارچ دکمه ای در استان تولید می شود که درسال گذشته یکهزار کیلوگرم از این محصول به کشورهای عراق و کویت صادر شدکه درسال جاری نیزدرصورت بهبود شرایط صادرات این میزان افزایش خواهد داشت.
وی،اظهارکرد: قارچ دکمه ای در 22 کارگاه صنعتی و 150 واحد خانگی این استان تولید می شود.
وی، تصریح کرد: بیش از 70 درصد از قارچ تولید شده به استان‌های همجوار اصفهان و خوزستان ارسال می شود
شیرانی، افزود: این استان رتبه پنجم کشور در تولید قارچ خوراکی را دارد.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ،گفت: روستای 'قلعه ممکا 'چهارمحال و بختیاری به عنوان دهکده پرورش قارچ کشور از مهم‌ترین مراکز تولید قارچ استان است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 6هزارتن قارچ دکمه ای در استان چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..