تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم سنگالی در ترکیب سایپا تست شد

مهاجم سنگالی در ترکیب سایپا تست شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که کادرفنی تیم فوتبال سایپا تهران برای تقویت خط حمله این تیم به دنبال جذب یک مهاجم باکیفیت است، در جریان دیدار دوستانه عصر امروز(یک شنبه) نارنجی پوشان پایتخت مقابل تیم ملی دانشجویان، یک بازیکن آفریقایی تستی از ابتدا در ترکیب شاگردان علی دایی به میدان رفت.

این مهاجم سنگالی بلند قد فایه نام داشت و با پیراهن شماره 12 سایپا مقابل شاگردان فرشاد کرمی بازی کرد.

علی دایی پس از ناکامی در جذب محمد قاضی، نتوانسته مهاجم داخلی خوبی پیدا کند و به همین دلیل برای پیدا کردن زوج محمد عباس زاده در ترکیب تیمش به سراغ بازیکنان خارجی رفته است.

انتهای پیام/

حضور مهاجم سنگالی در ترکیب تیم سایپا مقابل دانشجویان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم سنگالی در ترکیب سایپا تست شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..